De blir bäst så

God morgon mina kära!
Hur mår ni idag? Själv mår jag toppen.
Jag är helt utvilad och fick verkligen sova ut igår. Jag åkte in till stan igår för att träffa Channa och barnen. Barnen har blivit riktigt stora sen sist jag såg dom men som tur är (haha) så är som fortfarande lika söta om inte sötare än någonsin. Vi gick runt i stan och pratade en hel massa och Channa som vanligt shoppade loss lite. VI bestämde oss sen för att åka hem till Tyresö. Så nu sitter jag här och skriver lite.

Har faktiskt ingenting kul att skriva. Sa upp mig från deltidsjobbet igår pga att jag vill kunna satsa 120% på heltidsjobbet. Jag tycker själv att de blir bäst så. Skall senare åka tillbaka till Tensta men inte än på ett tag.


B är den människan som ger mig den styrkan jag ofta tappar!



Saknar Alanya något alltså!


XOXO Ellie

Kommentarer
Postat av: Marianne

Du får väl ta med mamsing dit och visa det bästa av Alanya (fniss)

2008-11-13 @ 10:00:14
Postat av: Therese

Mireille mammsi vill följa med dig till alanya :D

De skulle va dröm juu!

2008-11-16 @ 16:49:14
URL: http://therese362.blogg.se/turkisklifestyle

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0