Vad hände lixom?

Tomteverkstaden är STÄNGD för idag. Puuh är så trött så jag vet inte vart jag skall ta vägen. har gjort klart 3 klappar av 5 och jag känner mig grym :D Till och med rummet mitt har blivit städat, vad hände lixom? swish sa de så var det rent. Coolt. haha nej men allvarligt talat så orkar jag inte fortsätta med klappar idag. Imorgon är det en ny dag och nya klappar skall göras. Eftersom jag inte kan avslöja vad jag har gjort för något så blir inte detta inlägg intressant. MEN va gör de då!?
Jag skall lägga mig snart för jag är dö trött, Powerwalk imorgon bitti. Hörs när vi hörs.
POSSPOSS mina lovers.



Jag vill ha SNÖ!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0