Jag ska verkligen flippa ur

Shillevippen. Idag bokade jag båtbiljetten så ikväll åker jag till Gotland för att fira nyår med världens bästa tjejer. Helt sjukt underbart tycker jag att detta är, tyvärr så kostar biljetten mycket pengar eftersom jag inte är gotlänning längre. Skit. Tycker nästan jag borde få rabatt iaf, jag menar jag var gotlänning i typ 7 år. Jag är såå glad för jag har saknat gotland sjukt mycket och alla som är kvar på ön! MYS jag ska verkligen flippa ur med mina flix. Har snart sytt klart min nyårsklänning. Den blir svart i kostym tyg lixom lite classi. Just nu sitter jag och tittar på The hills sesong 2 på min dvd. LOVE LOVE LOVE. Jag vill ha sesong 4 i födelsedagspresent.

Nu skall jag faktiskt tjäna lite mer pengar genom att tvätta och städa Berndts tidningsbil för hand UTOMHUS! Kallt men vad gör man inte för pengar. Shuppshupp nu blir det på med varma kläder och skrubbhandskar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0