Öppna dörren.

Eftermiddag och mulet väder här i mörbylånga(Öland). Vaknade av att syster stod utanför lägenheten och skrek. Urk då är man ju tvungen att gå upp och öppna dörren. Jag är fortfarande dötrött. Gick och la mig alldeles förtidigt igår. Så jag har inte sovit så mycket. Får väl ta och skylla mig själv antar jag. Allting som jag försöker med misslyckas. Jag är trött på detta. Måste börja om på nytt. Idag skall jag nog inte göra någonting. Får se om Q hör av sig som han sa att han skulle göra igår. Undrar hur de gick igår?
Idag är det andra advent. Mys mys. Ska upp och spela julmusik på mitt rum alldeles snart tror jag. Jag älskar julen.

Jag har förlorat honom men jag vill inte släppa taget och gå vidare. Jag tycker om honom.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0