Skall vara ärligt

God morgon babes. Jag är super pigg och super glad idag, för idag är det fredag. Så vad händer idag? Hmm jag har ingen aning om jag skall vara ärligt. Drar nog ner till Syster senare ikväll om jag inte får någonting planerat under dagen.
Ligger i sängen och kollar på, pang i bygget. Jag har sett alla avsnittn 20 gånger om snart men jag är inte trött på dem än. Jag är sugen på kaffe.. Undra om mamma blir sur om jag gör lite?! Nej, hon får sova lite till :D


He cant have this!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0