Sjukt mysig

Så där, nu är jag rätt nöjd för den här gången med designen i bloggen, har gjort den ljusare och mer blå. Headern kan man ju alltid göra snyggare men jag jobbar med paint så det är ju inget superprogram precis men det får duga för lilla mig. Nu har släkten åkt mot Skåne. Det var sjukt mysigt att ha dom här. Vi hade en liten mini julafton/födelsedagskalas. delade ut paket och spelade spel. Pojkarna är lika livliga som vanligt vilket uppskattar något grymt och morbor och frugan är underbara dom med. Sjukt mysig. Jag fick ett sy kit med massa sytråd i olika färger och jag blev överlycklig. Precis vad jag behövde, nu slipper jag ta mammas trådar för nu har jag mina egna.  Jag åker antagligen till Gotland imorgon för att fira nyårsafton där med nära och kära. Underbart. Jag är inte helt säker på att båtarna går från oskarshamn men jag skall ringa imorgon innan jag åker in till Kalmar och går på möte. Det var det.

Hörs säkert senare. Pussna


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jaså är den inte färdig? Märks inte :)



Ja lite sött är det väl allt ^^



Tackar tackar :)

2008-12-29 @ 21:14:55
URL: http://beccamagnusson.blogg.se/
Postat av: Mona

JÄTTE SYND !!! Att folk äns trooor att man ska följa med.. HA HAA SKRATTTTTT

2008-12-29 @ 21:39:47
URL: http://tanom.blogg.se/
Postat av: Hannah

Fin blogg :)

2008-12-29 @ 21:45:10
URL: http://nostalgic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0