Sådant man får leva med

Dålig med uppdatering är jag men, det beror på att det verkligen inte är någonting som händer här just nu. Idag har jag suttit hela dagen med min laptop och försökt omformatera den men jag har bara lyckats sabba den mer än vad den redan var förstörd, eller inte jag men iaf. Gav upp för en liten stund sen för jag har blivit förbjuden av Q att slänga den i väggen. Skall till syster inatt och göra någonting antar jag. Ska möta upp henne vid hennes jobb mitt i natten. BLÄ!

Igår försökte jag och Q fixa en snygg Header till mig men jag tycker att de ser ut som ett stökigt sovrum så jag har faktiskt lite panik just nu för jag gillar den inte över huvud taget men det är väl sådant man får leva med. Det var gulligt att honom att sitta i typ 4 timmar och försöka komma på hur den skulle se ut och stå ut med mig som bara tjatade och tjatade. Tills slut var vi trötta och det var inte lika roligt som från början så jag nöjde mig med det som blev. Ett stökigt sovrum!





Jag tycker om min Mika.

Kommentarer
Postat av: Mika

Och jag tycker om min Murre! :D

Träffas imorgon då!

2008-12-04 @ 22:21:10

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0