rysningar i hela kroppen flera

 Som jag skrev innan så kom jag inte iväg till Kyrkan för att se Luciefirandet så jag bänkade mig framför tv istället och det var helt underbart. Det kändes som om jag satt där i publiken och jag fick rysningar i hela kroppen flera gånger om och tårar i ögonen för dom sjöng så vackert. Lussefirandet på tv var från malmö. Helt underbart. Sen att min favorit julsång (O helga natt) blev sjungen av en man var absolut höjdpunkten i det hela. För den låten skall inte sjungas av oss kvinnor, tycker jag!

Jag är ju en sån som tar kort på allting så jag lägger upp lite bilder som jag tog på tv.






Tommy Körberg - O helga natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0