Pepparkaksbakning

Det blev peppar kaks bakning iaf och jag hade lovat mig själv innan jag började baka att jag inte skulle ha mjöl i ansiktet som jag förvisso brukar fixa till själv men, sen när Mamma tog kort så fick jag se att jag lyckats iaf. haha. Jag tycker de är rätt pinasmt med mjöl för man märker ju ingenting.äsch kul är det med. Första plåten jag gjorde blev en riktig katastrof så den lämnar vi nu. Andra plåten blev drömpepparkakor. Jätte fina och jätte Goda.. Jag är stolt över mig själv.

Nu ska jag ut och röka första ciggaretten för idag faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0