Nyårslöften...

Sitter och klurar på mina nyårslöften, jag har aldrig lyckats hålla något tidigare för jag har lovat mig själv grejer som inte äta godis på ett år, alltid vara tillsammans med **** osv. Nu funderar jag på lite mer verkliga saker som man faktiskt kan hålla. Så här långt har jag kommit.


- Droppa 10-20 kg innan sommaren
- Vara Singel tills jag är 22år
- Börja samla pengar till min bröstförstoring
- Bli klar med min egna sommar kollektion innan sommaren.
- Göra en brasiljanskvaxning innan 2010

Det är det ända för nu men, det kommer bli otroligt lång har jag en känsla av!


Kommentarer
Postat av: Jen

ska du fixa nya tuttar? :D

2008-12-18 @ 18:03:00
URL: http://jenniferpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0