Nästa års lucia komma säkert bli bra!

Santa Lucia Glad Lucia alla läsare.
Idag mår jag toppen bra för att det är lucia och de är en av mina favorit dagar på året. Tråkigt nog ska jag fira och har jag firat den själv än så länge, Får se om min syster kommer tillbaka som hon sa att hon skulle göra relativt tidigt. Hon har nämligen mina nycklar så jag kan inte gå någonstans förens hon har kommit tillbaka!!! Lätt irriterade.

Jag ville baka pepparkakor men här hemma finns ingen, sirap, Jag hatar lusse katter så dom tänker jag inte ens leta ingredienser för. Har inga appelsiner så jag kan inte göra pynt. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHH!
Lucia i kyrkan började för 15 minuter sen men jag är inte där för jag har inga nycklar så jag kan låsa dörren! Tack syster, vi som skulle dit tillsammans. Får sätta mig och kolla på tv som jag egenligen inte alls tycker om att göra men men säger som jag alltid säger. Nästa års lucia komma säkert bli jätte bra!





Min fina lilla 60 cm Julgran som står framför mig nu och ger mig lite glädje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0