Måste vrida upp värmen

22 december 2008 och Ellie vaknade precis och jag fryser. Vill inte gå upp ur sängen för den är så skönt varm medans mitt rum är iskallt. Måste vrida upp värmen. BRRRR!.  Jag ska snart klä på mig och gå ner och äta frulle eller om jag ska duscha först jag har inte bestämt mig ännu. Sen ska jag fortsätta med julklapparna. Det kommer bli mycket idag har jag en känsla av men, jag tycker bara det är kul. Powerwalken får jag sjukta upp till mitt på dagen ungefär. Det spelar ju ingen roll när man går bara man går lixom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0