Kul blir det säkert.

God Morgon mina kära.
Hoppas allting är bra med er för med mig är det bara bra, skall snart iväg till Q. Ska bara ringa och väcka honom först för jag antar att han fortfarande sover. Vet inte riktigt vad vi skall hitta på men någonting kul blir det säkert.

Igår bakade mamma massor med bullar, kanel och vanilj. Vaniljen är min favorit så jag tryckte i mig ett par stycken och gick sen upp på mitt rum för att se på film men jag slocknade nog ganska så fort. Jag kommer inte ihåg att jag satt på en film ens en gång.
Jag är vaken och pigg pigg pigg nu iaf. Nu ska jag äta frukost och dricka kaffe.


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0