"Just idag är jag stark"

Grattis på 24 års dagen loco.
Tänker på hur glad du hade varit idag och hur du stolt hade tömt systembolaget och haft världens kalasfest på Gråbo. Hur du hade sjungt "Just idag är jag stark" och sen satt dig i soffan och sagt åt P att sätta på spansk musik. Hur S hade stått i köket och klunkat bål och hur E hade suttit i soffan med M och småtjafsat. Hur jag, Emma och Therese hade stått i ditt kök och tagit kort på varandra, Hur du hade skrikit släck lampan i mitt rum J är hemma och spanar.  Allting hade varit som förr. Dom gladaste tiderna. Jag saknar dig sjukt mycket Jimmy. Du finns alltid i mina tankar och jag kan höra hur du ibland säger. Mirre det är jul och grejer ska du inte sätta upp pynt och skit ?

Sov gott min ängel du finns inom mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0