Jag vann honom

Alldeles för tråkigt att vara vaken så jag ska sova igen, har ätit frukost och rökt en cigg, tagit en dusch och nu ska jag sova igen för jag har ingenting att göra och internet är tråkigt just nu, Det känns som om jag har kollat igenom varenda blogg som finns under den senaste timmen. Dötrist. Förstår om läsare tycker min är boring, hoppas inte det dock =)!
______
Min kära BuckBuck som jag har haft i typ 10 år, jag vann honom när jag turnerade med basketlaget på ett tivoli och han blev genast min maskot. Han finns alltid där, bästa gossedjuret ever. Han klagar iaf inte om jag råkar dregla på honom.






God morgon och natt!

Kommentarer
Postat av: veronica 21 år..

Hejsan jag gillar din blogg.

Och du har super söt Maskot där som

du kramar om. Har en själv Ior jätte gosig

han följer nästan med över allt för han är inte så jätte stor 30 cm hög.. Kommer åter komma och läsa din blogg lätt :)

2010-07-28 @ 11:45:07

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0