Jag känner mig fan duktig alltså

Damsugaren är undanplockat och alla ytor är rena, sköönt. Jag har till och med diskat( jag hatar att diska) men jag använde handskar :D tycker dom är as roliga. När jag får eget ska jag köpa sånna fast rosa. Maten som jag tog fram från frysen ligger i köket och tinar samtidigt som tvättmaskinen tvättar tvätt nr 2. Jag känner mig fan duktig alltså. Har sätt upp lite grejs och plockat ner annat i mitt rum. Helt plötsligt blev det väldigt tomt här uppe. Måste fixa hyllor snart alltså. Katterna verkar trivas när det är städat i mitt rum för hela familjen kattsson är här uppe nu. Mysigt faktiskt. Nej, nu ska jag ner och börja skölja och skära upp grönsakerna till min sallad.

Hörs när vi hörs POSSPOSS!


Seson 1+2 i födelsedags present tack! Gossip mitt favorit program!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0