Jag har fått telefon

Det va skönt att få komma ut och gå lite, gick ungefär 6 km på en halvtimme och nu har jag precis ätit frukost med Mamma(som jag råkade väcka när jag gick ut) och Berndt som kom förbi på frukost. Nu skall jag hoppa in i duschen och bara duscha varmt och skönt. Jag har fått telefon nu så jag är överlycklig. Kan äntligen börja umgås med resten av världen på telefon som jag är expert på, tyvärr är det inte mitt nr men det skall jag hämta ut så fort jag får pengar. Fan att allting skall kosta pengar.
Nej, in i duschen med mig. hörs när vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0