Hela huset går i bitar

Vet ni hur irriterande det är när man vaknar av att kattsatan klöser på tappeterna? Det jävla ljudet är ta mig fan det värsta som finns. Jag blir så sur alltså. Har legat och surat i min säng i 1 timme nu men, nu får det räcka. Idag är det söndag och det betyder att det händer lika mycket idag som det gjorde igår. Ingenting alltså. Jag ska försöka hitta pengarna jag städade bort igår för jag behöver köpa ciggaretter innan hela huset går i bitar. Jag har lite panik just nu men det skall nog gå bra.

Nej frukost var det här. Skepp och Hoj!
Pussna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0