Det är lååångt kvar

Åh mys med jul. Har fixat och verkligen fixat en hel massa i mitt rum med Mami. Det börjar se fint ut med de är lååångt kvar.. Massor med julpynt skall upp och jag ska fixa väggarna och hyller ska upp skåp ska ställas in. Jag älskar det.
Igår var jag med mina två älsklingar och vi hade as kul, Jag iaf haha. Jag har verkligen saknat dom två. Dom får mig alltid att skratta. VI spelade lite gitarr hero men jag tyckte det var skit tråkigt för jag blev utbuad hela jävla tiden. Så vi satte oss för att se madagaskar 2 men efter 20 minuter av filmen så höll vi på att somna. Det är verkligen inte lika bra som 1:an. Ingen humor i skiten ju. BUUH! men men, Senare körde Q hem mig och M till henne för vi skulle sova. Vaknade imorse och verkligen insåg att jag var på Öland. I vanliga fall brukar jag få ångest attacker men, jag blev glad.
Ska snart ringa Q  och M för idag ska vi leka igen.



Fortfarande alldeles för tomt. men de är en börjar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0