Det är dammigt här

Undra hur rent ett rum kan bli egentligen?, jag lyckas alltid få mitt rum så där överextremt stökigt. Även om jag bara kanske tar fram 2 saker så blir det kaos här uppe. Ser faktiskt nu när jag klivit upp ur sängen att mamma har smygit upp damsugaren hit upp, undra varför? Jag tycker inte det är dammigt här för det är det inte! Men det skadar väl inte antar jag. Nej om jag skulle klä på dig städ kläder och börja städa?! URk, okej okej jag ska! hoppas ni har det bra.



Vän säger: jag e busted - såg att jag höll på med - jag kommer dö

Ellie säger: :O?

Ellie säger: NEKA!

Vän säger: Ja det där kan jag haha


 

Jultomtis tackar för iår, på återseende! POSSPOSS!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Aha okej :) Vad var det för bok? Jag fick också en digital fotoram, det passar ju bra när man snart har en massa fina bilder ifrån Miami :)

Jag fick också en massa, böcker, Marilyn Monroe klocka, ett set med en massa rökelser och ljus, väska, mixer, badsaker, och en himla massa mer :)

2008-12-26 @ 21:46:16
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Postat av: Alexandra

okej, vad kul :) Har inte hört talas om den dock. Men behöver lite nya böcker, så då kanske det blir den då :)

2008-12-26 @ 22:25:41
URL: http://alexiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0