Det är bäst så här, eller?

Härliga muliga dag.
Vaknade hos syster och ville inte gå upp. Mycket tjat och damsugning och dunkande musik. Jag gav upp! Toaletten är min bästa vän på morgonen ( få inte för er någonting äckligt nu). Åt mat och kollade på syster när hon fixade iordning sig för att gå till jobbet. Känner mig lite ensam! Saknar B riktigt mycket. Det är bäst så här, eller?
Gick hemåt när syster gick till jobbet. Låg och lekte med Klas(honkatt, ja jag vet men hon heter Klas) i mammas säng. Hon är så söt. Min lilla Klassi!
Am i dreaming brusar ut ur högtalarna just nu. Love this song. Akon-Katdeluna. Skall kanske inte till Mika senare men jag har ju sagt till syster att jag ska vara hemma när hon slutar jobba?! Dilemma vad ska jag göra? Äsch kommer väl på någonting antar jag. Är inte sugen på färjestaden idag men Mika vill man ju umgås med. Beslutsångest. Ångest. Vill bort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0