Där fanns ju inga

Då var man hemma efter att ha varit i Kalmar med Q och försökt hjälpa honom med julklappar, vi var runt som dårar i stan. Q var trött och jag hade huvudvärk, Jag var in i två tygaffärer men där fanns ju inga tyger jag vill ha. Så det va ju bara onödigt. Vi åkte till net.on.net, jag trodde bara net.on.net fanns på internet och med tanke på deras reklam på tv så..., äsch jag fattar ingenting men jag är ju lite trög med. Försökte mig på dator stuff med, snälla Q bara garvade åt mig. Jag är rätt lost när det gäller datorer. Så länge det finns en knapp där man slå av/på och ett tangentbort och en mus så är jag med, annars fattar jag inte mycket. Nu ska jag iaf ner och äta lite mat sen ska jag fixa och trixa med min sy maskin. :D är så så så så glad alltså..

Hörs när vi hörs.



As kul att man får 1 minut kändisskap på net.on.net, jag uttnyttjade den flitigt som ni ser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0