Allt dåligt rinner av mig.

Tick tack tick tack låter det ifrån köket där matklockan står och tickar för att inte maten ska bli allt för lagad. Katterna springer omkring och jamar medans Berndt sitter i soffan och lyssnar på julmusik på tv. Mamma står i köket och skär gurka som hon skall göra till ettiksgurka. Utanför fönstret regnar det och det är mörk. Själv vaknade men riktigt sent idag. Kollade ut genom fönstret där jag låg i sängen och märkte att de började bli mörkt. "klockan kanske är 3" Klockan var 4.
Ikväll skall jag bara vara hemma. Ingenting nytt som händer här. Q skulle på möte, M ska jobba, S ska bowla. Hemma med mamma? Ja så får det blir. Mys.

Nu ska jag hoppas in i duschen och bara känna hur allt dåligt rinner av mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0