Åka till henne i Schweize

Hemma från julmiddagen med familjen som var trevlig. Jag var så trött genom hela middagen så jag var rätt tråkig kan jag tänka mig. Väl hemma så gick jag över till Liza(syster) som bor granne med mig och fixade lite musik till mig så just nu pumpas faktiskt, Adam Tensta-dope boy här uppe hos mig. Love it..
Jag fick ett samtal av en vän tidigare idag och det gjorde mig så himla glad. Tänkte faktiskt på henne tidigare idag när jag såg en likadan bil som hon har. Jag saknar henne jätte mycket faktiskt. Får ta och åka till henne i Schweize eller hur man nu stavar det någon gång snart!


Jag förstår inte hur man kan kalla sig för familj när det enda man gör är att hugga varandra med kniv i ryggen så fort en annan inte är där. Det är jobbigt när man inte kan lita på dom som står en närmast! Jag blir galen/psykiskt sjuk av sånt här skitsnack alltså. Det är BULLSHIT! Klaga fan inte sen när ni inte har mig längre. För jag tänker utan er!


Min syster Nadine och hennes tvilling Milano.  Du är den enda jag litar på!

Kommentarer
Postat av: mamma

ja visst var det mumsigt och trevligt.kramiz

2008-12-20 @ 21:17:02
URL: http://roseforme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0